AAAAAAAAAAAAAAHHHRRR

Aaaarrr, mina små pirater.

Är hemma idag. För jag skolkar. Orkar inte skolan. Lixx. Uuuh... Nej. Usch.
 
Vi börjar om. Jag är hemma idag. Såhär ser min förkylningsutveckling ut (varje gång):
 
Ont i halsen > näsan börjar rinna > näsan förvandlas till en fontän och halsontet försvinner > FRISKISH > rethosta
 
Jag är på rethostan just nu och det är riktigt jäkla irritarande - som alla andra gånger jag har det - så det är därför jag är hemma. För att jag inte klarar av att vara i skolan när min hals får utbrott. Men nu är det lite extra irriterande, för jag måste - MÅSTE! - till tandregleringen idag. Annars får jag typ böta 200 kronor och så rik är jag inte. Så jag har hostat mig ner till apoteket och köpt strepsil, som av någon anledning inte verkar hjälpa den här gången, och druckit te. Ska ha med mig en vattenflaska också, i fall att min hals får ett riktigt jobbigt anfall. Vill helst inte ligga där i den där stolen med någons ansikte precis över mitt och bara "OHAOHPSHGAHGSAAHA!!!!!!!!!!" helt plötsligt. Ångest.
 
På tal om ångest. Vi har en ny, möjligtvis tillfällig, lärare i religion. Trodde det ämnet skulle bli bajs, men han verkar vara en skön snubbe så det kanske blir bra ändå! I alla fall, han pratade om ångest hela tiden. Allt gav en ångest typ. Han tipsade om en zombie-app som man kunde ha när man sprang för att den var jätteeffektiv och gav en ångest. Haha, jaha.
 
Nu ska jag gå och dricka lite varmvatten och sedan ta bilen bort till tändläkärn.
 
Host, host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0