Hej bloggen!

Just idag känner jag för att vara lite extra aktiv. Väldigt nödvändigt att åka mer än en timmes bussresa bara för att vara i skolan en timme och få lite papper. Jag har inte riktigt bestämt mig om mitt nya schema är bra eller dåligt. Denna termin har jag åtminstone en timmes sovmorgon i veckan och varannan fredag börjar jag 12, vilket är stor skillnad från förra året då jag läste ALLA kurser som gick att läsa i klassen. I år läser jag massa timmar mindre än resten av klassen, eftersom jag då läste mer förra, så det känns gött.
 
Kurser som jag är glad försvann förra året:
FRANSKAAAAA!!!!! Aldrig mera jobbiga jäkla former och onaturliga sätt att böja ord på.
HISTORIAAAAA!!! Seriöst. Det enda som är någorlunda roligt och intressant med det ämnet är världskrigen.
KEMI! Jag är så otroligt dålig på kemi. It does not make any sense! På riktigt. Det är inte logiskt över huvud taget.
 
Nya kurser i år är:
Psykologi (yay)
Matte E
Kemi breddning (som jag var tvungen att välja till för att jag saknade 50 p)
Biologi B
Biologi breddning
Samhällskunskap (UUUUUHHH GE MIG BARA IG DIREKT SÅ FÅR VI DET ÖVERSTÖKAT)
Religion (se ovan)
Engelska Cambridgenågonting
 
Teoretiskt värre. I alla fall, av den anledningen att det finns flera kurser jag verkligen inte vill läsa så vet jag inte om schemat är bra eller dåligt. Rent tidsmässigt är det väl okej, men bara okej. Vi får se hur det blir i framtiden.
 
Jag saknar Victor, men det visste ni väl redan. Det är mycket jag stör mig på när han är här – som att sitta bakom mig och rycka enstaka hårstrån från mitt huvud (aaaj) –, men nu saknar jag till och med det.
 
Nu ska jag se Robinson med familjen och klaga över hur dåligt programmet är när de tagit in massa gamla folk från tidigare säsonger. Yay!
 
Mina ben i bilden dagen efter midsommar. Sovandes bror till höger och sovandes pojkvän till vänster. VARFÖR ska killar alltid sitta brett med benen....

Kommentarer
Postat av:

För att killar har en sak mellan benen som ni tjejer inte har.

2012-08-20 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0