Hej igen

Jag känner egentligen ingen skyldighet att säga varför jag inte varit på topp, med tanke på att de flesta här redan vet varför och det står mig helt enkelt ganska privat om hjärtat hur som helst.

Däremot kan jag berätta att jag äntligen slutat mitt underbara fantisktiskt otroligt roliga sommarjobb och varit i Stockholm i cirkus en vecka. Har varit jätteskönt förutom träningsvärken som jagat mig. Hade sådana smärtor i magen när vi gick i stan att jag var tvungen att sätta mig ner hela tiden, haha. Rätt kul. Sedan gymmade jag med mina två pojkar och fick träningsvärk i armarna när träningsvärken i magen äntligen försvunnit. Smart där.

Ska skriva nu! Skrivit massor i Sthlm, är på sida... vad kan det vara... 60? Det är i alla fall rätt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0