Konsten att lunka

Sitter och gäspar. Skrev det där utan att behöva se på skärmen. HA! Det är för att jag lärt mig skriva alfabetet under 3 sekunder. Det ni. Ni kan få försöka slå mig här om ni vill ha ihjäl tid.
 
Ska ut och lunka senare. Med lillebror. Har nu kommit på att det jag gör i skogen (det lät alldeles för perverst, men whatevah) inte kan klassas som springa och inte heller jogga. Nej, det jag gör är lyfter ena benet innan det andra har hunnit nudda marken – lite som ett hoppande – och tar jag mig fram i gångfart. Så jag lunkar alltså fram när jag motionerar mig. Tränar kondition. Tränar hjärtat. Ja. För jag blir andfådd av att sitta i soffan och se typ... Simpsons eller något. Jag får egentligen träning av att resa på mig och gå till toan. Nåja.
 
Och på tal om min bror. Jag har fått ärva kläder av honom. Massvis med gosiga, för stora tjocktröjor, hehe, varav en jag har på mig.
 
Över till något annat. Gick runt i olika lag med ettor, tvåor och treor blandade och skulle ta kort på hela gruppen vid olika platser. Det hela gick ut på att hinna med så många av platserna som möjligt innan 20 över ett eller något sådant. Så, tänkte att jag skulle göra mitt bästa för att se så snygg ut som möjligt.
 
Ungefär såhär såg hela min grupp ut:
 
 
Såhär såg jag ut:
 
 
Och så såg jag ut på varenda foto vi tog. Tror min skönhet lyfter vårt lag till en vinst.

Kommentarer
Postat av: .

Du såg ut så på EN bild...av 12

2012-08-22 @ 17:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0