Nu förväntar jag mig reklampengar från dig, CK

Var häslad. Hälsad.
 
Jag och min sjukdom sitter och pillar med photoshop. Har ingen aning om vad jag ska göra nu. Slängde ihop en liten bild på CK mest för att jag ville ha någonting att göra, och han är ju en finurlig person.
 
Alla ni som gillar att läsa fantasy ska gå in på CK's sida och läsa från början. Han skriver fantastisk bra och enda nackdelen är att han inte lägger ut alla kapitel på en och samma gång... För man vill alltid läsa mer. Ni andra borde också gå in där. För han är bra. Riktigt bra.
 
Här har ni honom förresten:
 
 
Med sin ponny Ralf.

Kommentarer
Postat av: ChapterKing

Skicka räkningen

2012-08-26 @ 19:39:46
URL: http://www.chapterking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0