Och så var det snart helg igen

God kväll mina små tards.
 
Trots att jag var inställd på ett läsår med motgångar och endast jobbiga skoldagar verkar jag nu blivit omvänd. Ser nu fram emot biologin, samhällsläraren är skön vilket gör ämnet aningen roligare att läsa och det är verkligen roligt att träffa kompisarna varje dag. En handledare på sommarjobbet (20 år gammal) sa att gymnasietiden var den bästa tiden i hans liv för att man varje dag hade en fast plats att gå till där man träffade sin vänner. Aldrig tänkt på det så innan, men nu förstår jag vad han menade. Detta läsåret kanske inte blir lika jobbigt som förra. Vi får se.
 
Sitter med en filt om benen och en halsduk om halsen. Förkyld och ont i halsen. Känner mig sjuk i kroppen, om ni förstår. Vill hur som helst gärna klara veckan ut nu så att jag gått på alla olika lektioner vi har. Dessutom ska vi odla bakterier på labben i morgon och det verkar kul, haha.
 
Ska se Once Upon A Time med bror min nu, en jättebra sagoserie för er intresserade. Hihi. Den är mysig. Fast de hade ihjäl den snyggaste killen förra säsongen, vilket gav både mig och min kompis Maria ett stort sadface.
 
Sov gott så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0