Run like you stole something

God morgon.
 
Sitter och lyssnar på gamla låtar jag gjort, haha. iTunes började spela dem igår efter att Maria och jag gjort klart vår iprenlåt (som vi ska vinna 50000 kr med). Ni borde lyssna på den, den är väldigt fin.
 
Är sjuk, så mina planer för att åka in och kolla midnattsloppet ikväll är rätt inställda. Jag som hade planerat att stå vid vägen och hålla upp en skylt där det stod "Run like you stole something!". Läste det någonstans och insåg att det åtmintsone skulle gett mig motivation om jag sprungit där. Nåja, det får väl bli en annan gång.
 
Nu ska jag ner och äta müsli (till och med drömde om den i natt) och dricka te och bli frisk! Sov gott.

Kommentarer
Postat av: .

"någonstans" 9gag.

2012-08-25 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0