TE, MÅSTE HA TE

WWWWWWWWHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAA!
 
Jag är sådär sjukligt rastlös och oerhört inspirerad som jag kan bli ibland. Det är sådana dagar som resulterar i en film där jag sitter vid min keyboard och sjunger korta bitar ur låtar jag gjort och pratar om meningslösa saker. Men med min (")%/#¤"/&) rethosta så undviker jag i princip att prata helt bara för att få halsen att lugna sig, så jag kan inte göra en del 2 åt er. Tyvärr. Inte idag. Johan kom precis hem och jag pratade med honom i sisådär 2 minuter. Nu hostar jag halsen av mig. MOTHERF-ordet.
 
Har vaknat, ätit frukost, försökt plugga (förstod inte riktigt vad man skulle göra så det blev inte så lyckat), ätit lunch och sett lite Matrix, ritat bilder på Jojo och varit här inne på nätet och inte gjort särskilt mycket alls. Ska plugga lite till senare, än så länge är jag nämligen inte så trött på det.
 
OH HERRE NU MÅSTE JAG GÅ OCH HÄMTA TE INNAN JAG HOSTAR HALSEN AV MIG PÅ RIKTIGT! BRB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0