Årsresumé

Haha, jag suger. Tänkte att "nu jäklar ska jag samla ihop bilder från i år och återge några av de alla saker som hänt under året" och började leta upp foton. Det började bra i alla fall...
 
 
Minns inte vad året började med, så lägger upp en bild på Dieseldorfen från januari i år.
 

Sedan blev jag firad för mina 18 år på denna planet. Ett stort gäng marcherade utanför häcken och överaskade mig på fredagskvällen! Jättekul! Minns att någon hade sönder min badrumsdörr och det kan jag dock inte släppa, haha. Blev verkligen överaskad!
 
 
Sedan tog vi bilen upp till... Ja... vart var vi... Fasiken, kan inte... JO! Trysil! Tror jag åtminstone. Älskar att åka skidor. Flyga fram nerför backarna, känna den bitande kylan i ansiktet när man svischar ner, krypa upp i ett hörn i en värmestuga och dricka varm choklad eller bara stå högst upp på berget, med solen i ansiktet och känna de stora och klumpiga pjäxorna runt fötterna. Hihi. Och nästa års resa känner jag på mig kommer bli ännu bättre!
 
 
Sedan upptäckte jag den här kvällen, när jag bläddrade runt bland bilderna, och kände att jag ville lägga upp det. Hade glömt av detta! Vi var tre tjejer hos Maria och fick för oss att bjuda över några killar och vaxa benet på en av dem. Haha. Han bara kved, stackaren. Och det tog flera månader innan benet såg normalt ut igen.
 
Men här tog mitt bildletande stopp. Som sagt, jag suger. Eller ja, jag fortsatte kolla igenom bilder, men jag sket i att leta upp sådana man kan lägga upp här. Fastnade i allt som hänt under året. Barcelonaresan framför allt. Åh, det var så härligt där nere. Och resan! Den nedrans långa bussresan! Det tog 30 timmar ner och 30 timmar hem och jag tappade känseln i rumpan. På riktigt. Den ena skinkans känsel kom tillbaka i oktober eller november, haha! Men ändå var resan rolig, och jag satt och såg Captain America med min jämnårige resekompanjon Oliver, tvingade honom se Twiligt och lyssnade på all hans musik. Och sedan när vi väl kom ner till Barcerlona... SOL. VÄRME. KLART VATTEN. Konstiga fotbollsmänniskor överallt på hotellet. Och min brors lag vann till och med hela cupen! Så otroligt härligt var det! Blev så glad!
 
Så, ni får inga fler bilder än så här, för råkade fastna för djupt i alla minnen och bara njöt. Året har haft sina fantastiskt underbara tillfällen liksom lite jobbigare och tråkigare. Allt som allt har det varit ett väldigt bra år och jag ångrar ingenting som hänt eller inte hänt. Precis som farfar sa.
 
Hoppas ert år också varit ett av de bättre. Nu får vi se fram emot det nya! Jag tar studenten det här året. Shit. Jag var ju 12 nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0