"Fisongar"

Eftersom vi har projektarbetsvecka den här veckan och bestämmer över vår egna tid bestämde jag och Tim oss för att besöka vår gamla skola. Vi saknar båda framförallt musiklektionerna och hängde därför med vår assköna lärare på hans lektioner.

Nu har jag en fråga. Var vi verkligen såhär jobbiga i sjuan? Satt vi verkligen och var jobbiga och trodde att vi var något? Tuggade tuggummi och tyckte vi var jättecoola för att vi väsnades när vi egentligen skulle vara tysta? Har svårt att tro det, men det var vi säkert. Jäkla fis-ungar, som vår hkk-lärare sa idag.

Det var hur som helst jättemysigt! Satt och sjöng med och spelade gitarr och var allmänt asball. Nostalgi till tusen. Och sedan skadade det ju inte att höra "jag väntar fortfarande på att någon skiva ska ges ut så jag kan säga 'jag hade henne i musik!!!'". Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0