Hej bajs!

Blogg.se har inte varit särskilt samarbetsvillig de senaste två, tre dygnen, så har fått flipp. Försökt lägga upp inlägg om att jag varit på Gekås och varit ascool där. Har även försökt lägga upp inlägg om hur fantastiskt vackert det är utomhus med den gnistrande snön. Har även vissa gånger försökt att ens starta appen (vilket inte gått över huvud taget).
 
Nu kommer jag göra er extremt jättebesvikna, för jag vet att ni sitter som fastklistrade framför datorskärmen idag och trycker F5, F5 och åter F5. Ni kommer inte få julkalender idag. Hehe. Jag är verkligen sämst. Lovar saker som jag aldrig håller. Sådant är livet!
 
Nu ska jag se på Solsidan och sedan gå och lägga mig. Är så nedrans trött av någon anledning. Minns inte varför.
 
Haha.
 
"min brorsa har ropat svordomar hela dagen" // brorsan
 
Kram töntz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0