Hörde tomten i natt

Snön föll otroligt vilt i natt när jag gick och lade mig. All luft inom den där trekanten av ljus från lyktstolparna var helt fylld med ett massivt moln av virvlande snöflingor. Och nu ligger snön vit på marken.
 
Ska inte skriva så mycket mer idag än det här, förmodar jag, det är ju trots allt julafton idag och då borde man vara med familjen och ha all uppmärksamhet på annat än datorn. Det här är dock inte det sista ni får höra från mig idag. Har nämligen suttit och redigerat ihop två inspelningar som var 20 minuter långa båda två, och försökt få ihop det till en någorlunda julhälsning till er. Lovade er ju trots allt en julkalender i år. Något ska ni få.
 
Vi hörs senare, tills dess: mys ner er i soffan och se en bra film. God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0