Näst sista dagen

God kväll tardz.
 
Julen är över och det nya året nalkas. Det här är första året då jag inte egentligen ser nyår som något stort och viktigt, utan mest som en högtid som alla andra. Känns gött. Händer så mycket roliga saker precis i början av det nya året att jag nästan längtar mer till dem än till själva aftonen!
 
Har varit hos mormor och morfar i några dagar. Kom hem igår efter en lång körning i regn, slask och extrem dimma. Lite läskigt på sina ställen faktiskt. Klarade det galant! Hehe. Det är så mysigt där. Luktar julkänsla i hela huset efter alla de jular vi firat där genom åren och sover så fruktansvärt gott i den soffan. Ligger alltid och smsar sent i på nätterna där. Eller läser. Mysigt, som sagt. Tog emot att återvända hem till det lilla gråa samhället jag lever i just nu. Hade känts roligare om det inte var slask, utan snö, men inte en minusgrad syns till.
 
Har en liten plan för er, mina kära läsare. Men vågar inte avslöja någonting, inte för att det är så stort, utan för att så fort jag lovar något så rinner det ut i sanden. Ni får väl hålla utkik här lite då och då och se om det kanske dyker upp någonting för eller senare. Nu ska jag foreveralona och ha en riktigt, riktigt, riktigt go kväll.
 
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0