Det är kväll. Hej!

Hej folk!

Här sitter jag och luktar svett. Ska snart duscha, så inom sinom tid kan jag återigen vistas bland folk. Skönt. Eller näää.

I morgen börjer skolan igen. Älskade underbara skolan. Mmmhmmm! Med eftertryck! Har lång håltimma i morgon och allt. Yaaay. Skit också! Kom precis på att jag har franskaläxa. Baaaajsa. Får väl göra den snart då. Det är skitläskigt att ha franska på tisdagar nu för tiden. Kanske har skrivit det tidigare, men det sitter en enbart franska talande kille på 19 år och är halvmed på våra lektioner. Förra gången skulle han och jag förklara ord för varann. Blev sketnervös och glömde av varenda ord och fick slå upp dem i en fet röd ordbok hela tiden. Aaaaahhh.

Nåväl.

Känner mig väldigt inspirerad nu för tiden! Vill skriva, skriva och skriva. Ska nog försöka mig på att skriva en melodifestivalslåt också. Alla suger, så känner liksom att vem som helst skulle kunna göra bättre än så. Hehe. Fick även för en minut ett begär efter att köpa massa nya kläder och se asball ut. Händer kanske var tredje år. Är inte mycket för shopping, men nya kläder är alltid kul!

Nej, nu ska jag göra... något annat. Hej då!

Satt och googlade kläder förut och hittade denna klocka. Har ingen, så kände för att köpa en när jag såg den.

Tre stycken. Mest för att fylla ut. HEHEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0