Koncentrationssvårigheter

En artikel om Shakespeare.

Oj. Råkade hamna på google där i en halvtimma. Åter till inlägget.

En artikel om Shakespeare som sagt. Förstår verkligen inte hur jag ska skriva, så jag tänker sitta här med det tomma Word-dokumentet framför mig bara för att jag ska tro att jag försöker. Eller något åt det hållet i alla fall.

Magutredningen tog stopp förresten. Läkaren hörde aldrig av sig. Ger upp. Jag får väl få ont i magen då och då, jag har ju hanterat det fram till de senaste åren, så skit samma. Det löser sig!

Nej. Vad fasiken. Jag måste faktiskt skriva nu. Eller åtminstone stirra på dokumentet så att jag känner mig flitig. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0