Artonde året i mitt liv

Det enda jag fått reda på var att jag var "bokad" fredagen den 3:e februari. Det skulle inkludera folk och jag skulle göra som en vanlig fredag, med undantag att jag var tvungen att stanna hemma. Så med andra ord gick jag, från klockan 5 - då jag kom hem från skolan -, och sket på mig av nervositet eftersom jag inte hade en aning om vad som skulle hända (jag har väldigt lätt för att bli nervös). Efter att ha gått och stirrat ut genom fönstren otaliga gånger gick jag upp på övervåningen. Så plötsligt hörde jag massa röster på gatan utanför och tittade oroligt ut genom balkongdörrsfönstret och såg till min förvåning ett tiotal personer som traskade utanför våra buskar. "Jäklar!" var min allra första tanke och så rusade jag ner för trappan.

Jag har de bästa vänner man kan ha. De är hur underbara som helst. Jag öppnade med en chockartad känsla dörren och in strömmade människa efter människa. De hade grundlurat mig totalt. Seriöst. Varenda människa visste förutom jag! Mina föräldrar visste, alla kompisar i skolan visste, min bror visste, till och med min mormor visste! Så stod jag där och fattade ingenting.

Eftersom det är mest kompisar som läser denna blogg, kan jag våga mig på att prata lite i gåtor. Presenten ni gav mig... Ni märkte nog hur rörd jag blev, haha. "Det är varmt här, jag måste öppna ett fönster". Fy fan vad lame jag är, haha! Tack så sjukt mycket för att ni ordnade denna fezzt åt min ära! Bästa födelsedagen. Evah.

Dock fyller jag ju egentligen idag, men har verkligen ingenting att göra. Bajs.

Nu är jag officiellt vuxen i alla fall.


Tack för igår. 18 år och jättegammal!


Kommentarer
Postat av: Kimberly

grattis i efterskott! :)

2012-02-06 @ 16:25:05
URL: http://ohhenry.devote.se
Postat av: Mhm

<4

2012-02-06 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0