Drömma kan man

Jag känner inte att jag hinner med bloggen just nu. Min skrivarlängtan står kvar, den är ihärdig, men jag finner ingen tid till att bara sätta mig ner och låta tankarna skena i väg.

Känner för att skapa något. Blev så inspirerad av en kompis som ska starta ett helt eget skivbolag med sin kompis. Asfräckt! Har liksom inte förstått att det snart är dags för även mig att ta mig an omvärlden. Vet dock inte hur. Vart ska man börja liksom? Jag vill läsa vidare, jag vill resa, jag vill utforska och jag vill göra allt ensam och med kompisar! Det går inte ihop riktigt. I alla fall så vill jag skapa någonting. Ett företag kanske är att ta i, men det hade varit så kul! Så coolt att få skapa någonting själv, från grunden.

Nåja, nu ska jag för tillfället sluta drömma och gå ner och lära mig varför en anod är negativ i en galvanisk cell. Yaaahaaay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0