Jag har till och med tid för stavfel

Det finns så mycket jag ser fram emot just nu. Inte bara saker som är långt bort – som studenten om ett och ett halvt år – utan till exempel min födelsedag. 18. Shit my gaad. Jag blir ju vuxen! Sedan ser jag även fram emot sportlovet, bio till helgen (inte gått på bio sedan urminnes tider) och att Victor kommer hem! Hihi. Det bästa av allt är nog ändå att jag inte har några läxor just nu. Ni anar inte hur befriande det är! Att jag ens kan sitta här vid datorn och blogga är ett smått mirakel.

Har förresten suttit sönder mitt favorithörn i var allas röda soffa. Kan visa er sedan. Lite sjukt faktiskt. Ehe. Och så har jag köpt ny skidjacka. Lite osäker på om jag ska behålla den. Av någon konstig anledning har jag gått och blivit orange! Orange mobil, orange hjälm och orange jacka. Kan kanske visa er det också, men då varnar jag er, det kan vara läskigt: Fick höra från JB att jag såg ut som en tiger. Grrr... Morr... Eller hur de nu låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0