Lista, maaaaaaaghajg

10 saker som jag har gjort 2011:
  • Lärt mig hjula. Nästan.
  • Blivit med katt.
  • Haft den mest efterlängtade sommarlovet evah. Förmodligen den bästa sommaren hittills.
  • Skrattat.
  • Gått ut första året på gymnasiet.
  • Fått räls.
  • Fått en nygammal väldigt bra vän.
  • Åkte skidor i Alperna.
  • Börjat läsa HP-böckerna på engelska.
  • Varit allmänt badass.
9 av mina främsta intressen:
  • Lyssna musik.
  • Göra film.
  • Vänner.
  • Sitta i soffan.
  • Vara med min älskade.
  • Äta popcorn och chips efter jag gymmat.
  • Göra musik.
  • Se film.
  • Sova.
8 saker som jag uppskattar:
  • Uppriktighet.
  • Solen.
  • När folk skriver "Okej" istället för "K" eller "Ok".
  • Sovmorgnar.
  • När man lämnat Diesel ensam en stund så att hon blir sådär gosig.
  • Ett leende.
  • Min familj och mina vänner.
  • Lov.
7 saker i rummet där jag sitter just nu:
  • Gitarr.
  • Fåtölj.
  • En mamma.
  • Pussel.
  • Piano.
  • En Sofie.
  • Värmeljus.
6 saker som jag gjorde förra veckan:
  • Såg Just Go With It.
  • Hade svenskaprov.
  • Ljudteknikprov.
  • Åt chips och popcorn - PÅ EN ONSDAG omfg.
  • Gymmade.
  • Åt rekor.
5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
  • MEN HERREGUD. Det minns väl inte jag.
  • Makaroner.
  • Makaroner.
  • Chips.
  • Popcorn.
4 saker som jag har gjort 2010:
  • Nej,
  • nu
  • orkar
  • jag
3 saker som jag har gjort 2009:
  • inte
  • med
  • frågorna.
2 saker jag ska göra idag:
  • Skriva.
  • Sova.
1 av mina bästa minnen:
  • När man bara satt ner och pratade, pratade och pratade i telefon i timmar. Mahaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0