Ont i hela kroppen

Då var jag igång på den här istället då! Nytt år - ny bloggadress. Passade bra tyckte jag. Domedagsåret har börjat. Lev ert sista liv på jorden med glädje! Eller något.

Jag har svårt att skriva vettiga blogginlägg numera eftersom min pojkvän slarvat bort sin laddarsladd och tagit min istället. Tack tack. Ska tvinga honom ge tillbaks den. Jag är nämligen starkare än min karatetränande pojke. Jag tar nämligen 105 kg i bänkpress! Han tar typ... 5? Hehehe.

Det gör ont i hela kroppen. Fast det är sådant man får ta om man ska vara tillsammans med en pojk som går karategymnasium... då tvingar han en följa med och träna! Hemskt! Så igår hängde jag med honom och vi tog det ändå rätt lugnt mellan varje, så jag avslutade med att säga "jag känner mig inte ens trött i kroppen. Inte någonstans. Har ju inte tränat bra alls idag". Men se vad jag fick äta upp mina ord. Ont i benen, ont i bröstet, ont i armarna och en gnutta i magen. Då kan jag åtminstone äta chips med gott samvete!

Och nu en helt omotiverad bild på Diesel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0