Min bebbe

Det var länge sedan jag satte mig vid datorn. Länge sedan jag faktiskt lugnade ner mig och skrev av mig alla de där tankarna som snurrar i mitt huvud.

Fått Ljudteknikbetyget, Engelska A betyget och i morgon får jag Naturkunskapen. Yäää. Är lite nervös över hur det gick på sista provet där, men ja, får väl svaret i morgon. Yäää.

Det har inte ens gått en vecka sedan Victor åkte tillbaks till Stockholm, men det känns redan sådär jobbigt tomt som det brukar i slutet på månaden. Vanligtvis går det ju 4 veckor mellan att vi träffas. Nu är det 5. Å andra sidan får vi sedan en hel vecka tillsammans – ska lära pojken min att åka skidor – och det kompenserar upp den extra veckan.

Är lite nojjig för Dieseldorfen. Hon kastrerades idag, så hon ä helt groggy. Varje gång hon försöker gå så ramlar hon omkull eller vinglar så förskräckligt att det tar flera minuter att ta sig några meter. Dessutom vill hon inte vara ensam. Jag, mamma och pappa var på övervåningen och Johan satt vid datorn. Plötsligt hörde vi ett hjälplöst jamande nedifrån. Hon försökte förgäves följa efter oss upp i trappan, men föll omkull på rygg hela tiden och trillade ner. Usch. Hoppas hon mår bättre snart. Min bebbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0