Generationssjuka

Jag jobbar som en liten gris. Egentligen ville jag inte ha sommarjobb, så hade med glädje gett bort det till någon frivillig, men tanken på att det är bra att ha någon slags merit håller mig kvar. Så, det suger.
 
Varit och kollat upp mitt öra idag. Muppdoktor. Han frågade mig vad jag trodde det kunde vara för fel och varför. Sedan ifrågasatte han min teori med "men hur skulle det kunnat gå till?". Tänkte mest att det faktiskt var han och inte jag som var läkare. I alla fall... jag kan ha generationssjuka. Det är något jättemånga i vår generation har eller har lätt att få. Man har helt enkelt väldigt mycket problem med öronen. Det beror på att vi i vår generation ständigt går runt med hörlurar i öronen och pressar in massvis med bakterier. Så de sköljde ur mitt öra och hoppades på det bästa.
 
Jag tror i och för sig inte att det är generationssjuka. I så fall skulle det för min del bero på vax, men jag har inget vax i öronen... typ. Det känns mer som att något lossnat... Weird.
 
Ska äta nu. Är alltid aphungrig och skittrött efter jobbet.
 
Kände att det behövdes en bild här så ni får en bild på mina awesome jordgubbscupcakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0