Det är måndag... måndag!

Korv.

Sitter här med magkatarr efter franskan och skolstressen. Anledningen till att jag inte skrivit har varit mitt franskaprov. Vi hade 454 glosor, 4 olika nya grammatiska former att böja verb med, ytterliggare ord och övrig grammatik. Yay. Det har nog varit mitt mest intensiva prov hittills. Var så trött i huvudet att jag inte visste vad två gånger fem blev. Var tvungen att tänka efter en stund innan jag kunde svara.

Nu sitter jag i alla fall här med magkatarr och gottar mig över att det i princip är sommarlov nu. Slutar på torsdag, men är ledig i morgon och på onsdag, så... ja.

Känns inte som sommar. Det är mulet och kyligt. Klassisk svensk sommar. Yäää.

Ska iväg och... tälta(?) nu. Folk har fått för sig att dygna - utomhus -, men jag tror jag skippar själva vara-uppe-hela-natten-grejen och är med i någon timma. Är rätt trött.

Ha en bra fredag! ... Haha. Seriöst. Det är inte ens fredag. Menar måndag. Det är måndag. Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0