Men nu mår jag bättre

Jag är på dåligt humör. Efter att ha ätit lunch så var jag jättetrött och tänkte sova typ 20 minuter för att piggna till och bad mamma väcka mig vid 10 i 3. Jag vaknade av mig själv för typ 20 minuter sedan. Okej. Det är typ en halvtimma extra, men i alla fall. Och så har jag ont i magen. Och så ska jag gå upp fucking 3 i natt för att ta mig till en buss som jag ska sitta på i 36 fucking timmar. Dessutom är mamma väldigt sur hon också och då blir jag irriterad och tycker hon överdriver. Och Diesel ska iväg på kattgrej medan vi är borta och jag gillar att krama henne. Så jag är på dåligt humör.
 
Har i alla fall lånat HP 7 på engelska nu i fall att jag läser ut första boken av the LOTR. Har laddat ner ett tiotal filmer. Har köpt lite random appar som man kan roa sig med när nätet är nere. Åh, nu blev jag lite lycklig. Tänk om det finns nät på bussen. Då är min resa gjord. Det är det säkert inte. För jag har inte tur. Blä.
 
Nu ska jag packa. Om jag inte skriver mer här innan jag åker så får ni ha en härlig kommande vecka. Det ska jag ha. Så ses vi när jag är tillbaka! Kram.
 
Bild på en av de några dagar gammal kattungarna.

Kommentarer
Postat av: ChapterKing

Saknar dig

2012-07-08 @ 00:34:47
URL: http://www.chapterking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0