Och jag som måste köpa solbrillz

Sitter och gör plats på min dator. Ska till Barcelona på fredag – klockan 4 på morgonen – med buss, för Johans fotbollslag ska ner dit och spela cup. Vi fick plats på bussen. Hihihi.
 
Jag avskyr flyg, så jag är väldigt lycklig över det faktum att vi åker buss den här gången! Nackdelen är att det tar 36 timmar. Trettiosex. Trea sexa. "Om man ser 3 filmer så kommer man fortfarande ha 30 timmar kvar" påpekade Johan härom dagen. Då plötsligt insåg jag hur otroligt länge vi kommer åka buss. Vad faaasen ska jag göra på en buss i 36 timmar? Utan nät också troligen. Om jag har tur så kommer jag kunna läsa och skriva (peppar peppar) men jag har rätt lätt för att bli åksjuk. Johan har laddat ner en massa filmer och jag ska göra detsamma i kväll, men tänk om jag inte kommer kunna se dem heller pga åksjuka... Åååh. Jag får typ sova hela resan. Eller mobba Oliver. Hehe. Har ni några tips så får ni gärna dela med er av dem innan torsdag!
 
 
Åh, just det ja. Jag har hört att det ska vara runt 15 grader i Sverige nästa vecka. Lite molnigt och sådär. Jag ska tänka på er när jag ligger och solar på stranden utanför vårt awesome hotell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0