Oh la la

God kväll tards.

Ni som hängt med ett tag - knapp ett år tillbaka - vet vilken video jag menar när jag beskriver den som "den där videon jag spelade in när jag hade tråkigt, som inte handlade om något vettigt och där jag sjöng massvis med gamla låtar jag gjort". Ja? Ni vet. Den. Ni andra kan säkert gå in på allnamnvarupptagna.blogg.se och leta under kreativfliken eller något sådant. Orkar jag göra den till en länk? Ja, det gör jag. Sådärja. Klickbar och allt.

Det jag ville komma fram till var att jag för en gångs skull blev otroligt inspirerad. Av mig själv. Jag blev inspirerad av mig själv. FÖR ATT JAG ÄR SÅ EXTREMT ASBALL. Nä, men för att jag faktiskt orkade ta tag i saker förut. Jag säger i videon att jag "var lite rastlös" och så smäller jag upp min keyboard med stativ och kamera och sladdar och Diesel och allt och bara spelar in en helt ointressant film om mig själv. Jag vill orka göra så nu också! Så jag tänkte nästan smälla upp allt det där i kväll och spela in ytterligare en video där jag pratar om absolut ingenting och plinkar på ett plastpiano.

Sedan insåg jag hur mycket jobb det skulle vara att flytta fram och tillbaka allt... FML. Jag är så lat.

Så det blev ingenting i kväll. Ni verkade tycka den gamla var rätt underhållande så kanske fixar i ordning någonting någon gång. Vågar seriöst inte lovar er någonting längre, för jag är så otroligt dålig på att hålla det. Så jag säger lite politiskt diffust att det KANSKE! NÅGON GÅNG! händer NÅGONTING! här i form av en random video.

Här får ni en bild på en älg.


Kommentarer
Postat av: ChapterKing

GÖR DET!!!

2012-06-06 @ 00:35:31
URL: http://www.chapterking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0