Oj, här har det hänt mycket

Går in för att skriva ett helt vanligt inlägg och upptäcker till min förskräckelse att hela blogg.se är ändrad! Shit pomfritt. Men än så länge bådar det bara gott faktiskt.

Min pojke har gått till gymmet med bror min och sedan ska han vara med en kompis, så jag har hela kvällen för mig själv, mahahaha. Ska äta chips och popcorn i massor och läsa böcker och ha det jättemysigt. Hihi. Diesel kan få joina mig om hon vill. Just nu sover hon på en stol.

Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället. Dagens händelse var i princip att jag fick reda på mina betyg. Tumme upp till dem. Var så rädd att jag skulle få G i franska steg 4 när jag kämpat så för det där nedrans VG:t, men icke! Jag har mitt VG i en liten burk. Som i en liten burk. På burk. Eh. Ja. Det blev ett VG i alla fall. Förutom betygen så händer det ingenting. Jag panikvaknar på morgnarna eftersom klockan då alltid är runt 12 och det är alldeles för sent enligt mig. Så jag slår lite omkring mig, stormar ut ur rummet och aggressivt slår mig ner i soffan i stället bara för att bevisa för mig själv att jag är vaken och inte sover. Sedan äter jag minimalt med frukost eftersom jag borde äta lunch snart. Fast jag har liksom inte ätit lunch än, så det där var mest fail.

Nu kom jag på mig själv med att vara otroligt hungrig, så jag rullar ut till köket. Där vi kvinnor hör hemma. Kram!

Bild från Tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0