Produktiv morgon, yäääää bra rubrik

Kunde inte komma på vad jag skulle skriva för rubrik, så jag skriver den när jag är klar med inlägget.
 
Jag har haft en någorlunda produktiv morgon.
 
10.10 - Vaknar.
10.20 - Sätter mig i soffan och väntar på att Johan ska vakna så att han kan sätta på tvn för jag orkar inte resa på mig.
10.40 - Johan vaknar.
10.45 - Kollar tv.
10.50 - Ser att Johan gjort frukost till sig själv.
11.15 - Släpar mig ut till köket och gör frukost jag också.
11.20 - Ser halva HP 6.
12.00 - Johan äter upp och stänger av tvn. Jag övergår till att pilla med mobilen.
12.01 - Sitter i soffan i en timma och väntar på att jag ska orka borsta tänderna.
13.00 - Borstar tänderna.
13.00 - Försöker motivera mig själv till att träna.
13.45 - Tränar.
 
OCH NU SKA JAG DUSCHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0