Sommar och sol

God morgon alla glada!
 
Försökte lägga upp ett inlägg igår, men den där nedrans appen ville inte fungera, så får ladda upp nu istället.
 
Jag mötte upp ascoola Maria och så tog vi bilen till havet! Smart som jag är så hade jag ingen solkräm - igen. Samma tankar flög genom mitt huvud "det är ju Sverige", men återigen slog det mig inte att jag är supersvenne. Jag går runt med en svidande rygg nu kan jag säga. Aj. När appen vill fungera igen kan jag ladda upp bild på den. Det är inte en fin syn. Victor säger att det ser ut som någon har tejpat fast ett bikiniband, målat med röd färg och sedan dragit bort tejpen. Hm...
 
I alla fall, vi hade det jättebra och tappade min ifån och lite sådant. Sedan åkte vi hem igen.
Väl hemma spände jag fast Diesels koppel i bikinin och gick ut med henne i trädgården. Hon fick syn på en skata och började kuta som fasen. Det var jag inte riktigt beredd på. Mina bikinibyxor höll på att flyga av, haha. Det är änna tur att vi har rätt hög häck runt tomten.
 
Nu känner jag dock äntligen att det är sommar. Bränd rygg och brända armar, en sol som står högt på en blå himmel och ett mörkt hav.
 
Svensk sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0