Tedrickande

Hemma från midsommarfirandet nu.
 
Trots migrän/sjukdom så blev det en härlig och lyckad kväll igår. Efter den tre timmars långa sömnen jag sjunkit in i direkt när vi kom fram så hade det börjat regna och det regnade resten av kvällen. Det gjorde dock inte så mycket. När de andra kom hem från Smögen och jag stoppat i mig en alvedon och en ipren så följde jag med dem ner till en rödvit sjöbod och åt kräftor! Regnet smattrade på taket och gjorde stora plask i vattnet nedanför bryggan precis utanför. Det var verkligen jättemysigt. Några sjöng snapsvisor och några sjöng om en källare.
 
Vaknade med huvudvärk i morse också, men nu känns det äntligen som att det gått över. Halsont och en rinnande näsa är vad jag får tampas med nu, men har bestämt mig för att dricka te hela kvällen och sedan dansa gör-mig-frisk-danser. För det borde ju finnas. Regndans finns ju.
 
Hoppas ni haft en bra midsommar och blivit rejält blöta av det svenska sommarvädret! 
 
Hahaha, titta vad Victor kom in med:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0