Då kommer alla känslorna på en och samma gång

Åh. Sommar. Sommartider hej hej. Känslor. På tal om låtar. Sitter och gör världens sämsta låt. Haha. Världens mest digitala trumset. Världens mest fejkade ljud. Världens mest fejkade sångtext. Den är skitbra för att vara så dålig som den är. Nåja.

Har varit och vaccinerat Dieseldorfen idag. Hon var sketsur och fräste mest hela tiden. Arga katter låter precis som ormar. Alltså, inte när de jamar... när de fräser. Antingen det eller när man häller vatten på en varm spisplatta. De tre sakerna låter likadant. Hm.

Jag har inga planer nu. Inga planer alls. Nästan. Jag räknar inte att åka in och lämna några böcker i skolan som några planer. Det är mina "planer" för morgondagens dag. Morgondagens kväll består av en födelsedagsfezt. Fezt. Med Z. Jag vet. Coolt va. Satt hemma idag och njöt av tanken på att jag är helt ledig nu, men så kom Matte D krypandes och satte ångest i mitt huvud. Jag ligger så förbannat mycket efter. Så jag satte mig och räknade. Har fortfarande 7 sidor kvar så det dröjer ett tag till innan jag räknat klart allt. Svårt med Matte D. Vill inte ha den efter mig när jag ska sola, bada och läsa LOTR.

JAG VET. Jag har inte läst klart LOTR! Det är hemskt! Ska göra det nu. I sommar. Nu när jag... Ja, jag tar nog med boken ner och sätter mig med den direkt. Mysigt. Hihihi.

Och så en cambild på det. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0