Och så var det snart helg igen

God kväll.

Jag är trött. Trött och varm. Båda har väl sina logiska förklaringar. Borde ta en ipren (magont och lite sådant mysigt), gå upp och duscha och sedan lägga mig. Varför så tidigt? Jo, för att jag ska ta bort da räls tidigt i morgon bitti. Nervöst. Kommer ligga där i någon timma med uppspärrad käft medan de borrar och håller på. Ni som har räls vet hur munnen snabbt förvandlas till en öken. Jobbig känsla. Nåja. Vad är väl en bal på slottet.

Kemiprov på tisdag och kan näst intill ingenting. Har läst ett av de tre kapitlen och förstår inte riktigt vad det är jag läst. Kolväten hit och kolväten dit. Aldehyder. Reduktionsmedel. Aminogrupper. WHATEVAH känner jag, fast det är det inte riktigt.

Okej, nu måste jag ta en ipren.

Vi hörs.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0