Våren har hunnit hit

Hej folk.

Jag har haft en paus. En liten vilostund för min arma hjärna. Det går inte vidare bra ska jag tala om, den går nämligen på högvarv som aldrig förr och huvudvärken vägrar ge med sig.

Den där klockan med mustasch som jag la upp här för ett tag sedan har jag glömt beställa, så nu när jag väl tar tid för att beställa den verkar det vara så att jag helt glömt bort var någonstans jag hittat den. Attans. Den var snygg. Nåja, det finns väl andra klockor där ute.

Egentligen har jag ingenting att skriva här just nu. Självklart har jag femtusen saker i huvudet, men inget jag borde få ner på papper. Eller i ett blogginlägg. Så ni får nöja er med en tyst blogg ett tag framöver. Jag hittar tillbaks då ni minst anar det.


Ta hand om er tills dess!

Kommentarer
Postat av: jojjo

Hyfsat säker det var Urban outfitters :D

2012-03-24 @ 00:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0