1 maj

Det är sommar idag. Bara för idag är det sommar. Och sommaren kom verkligen lägligt, då jag är tvungen att plugga matte (vilket geni har gett oss knappt en vecka till att repetera hela Matte C-kursen när vi jobbat med Matte D?) och läsa till en svenska uppsats. Var ironisk där alltså. Den kom olägligt. Fast jag har dragit ut matteboken på altanen där jag försökt kisa och gissa mig till vad det står i boken, så det funkade väl ändå.

Har bränt axlarna. Det är roligt det där. Först sitter jag i bikini i en och en halv timma och pluggar, går in och kollar så jag inte bränt mig och upptäcker till min förvåning att jag fortfarande är lika vit som ett A4. Så jag tänker "fuck it, jag kan nog vara ute en stund till utan att det händer någonting, eftersom klockan nu är lite senare på dagen också" och går ut och lägger mig på en filt. Nästa gång jag kommer in ser jag ut som en kräfta. YAY. Ungefär så man ser ut när man duschat länge och vrider upp värmen hela tiden. Varmare. Varmare. VARMARE. Vips så är man röd.

Nåja, jag får väl vara tacksam för den bränna jag får och hoppas på att det röda övergår till brunt om ett tag.

Körde "Chubby Bunny" igår med några kompisar förresten. Ja, jag har kompisar. Det gick inte bra...

Ha en skön första maj nu och se till att få så mycket sol som möjligt med tanke på att vi bor i Sverige.

Och förresten! Jag ska bli bättre på att skriva här, det är bara mycket med skolan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0