Dieseldampet är igång igen

SERIÖST. JAG HAR VÄRLDENS MEST EFTERBLIVNA KATT.

Ska lägga in klipp på henne när jag orkar lägga in klippen från ifånen på datorn... Hon är som Victor. Det enda hon gör är att äta, sova en massa, gå på toa och därimellan gå omkring i huset och skrika för att få uppmärksamhet. Dessutom så stänger hon aldrig riktigt munnen helt. Hon går alltid omkring med den lite. Som att den glappar. Som att hon ständigt är förvånad över någonting. Retard.

Söt är hon i alla fall.


Kan inte ladda upp nya bilder för tillfället så ni får en gammal!


Jag gjorde halkan i förrgår. Eller... fredag... torsdag... jo, i förrgår! Det var skitkul! Var så otroligt jäkla bajsnervös innan, men så fort man satte sig i bilen och skulle sladda omkring så var man helt koncentrerad på det i stället. Sladdade av hela halkbanan typ 5 gånger. Gled i sidled och ut på torr asfalt så det kändes som hela bilen skulle välta, haha. Det gjorde den inte. Jag dödade bara 1 älg dessutom. Var kung på den övningen faktiskt. Killen i min grupp dödade alla 3 ett antal gånger.

Ska öva körkortsteorin nu. BLÄ.

CK är bäst för övrigt. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0