Se upp där ute

Jag hade egentligen tänkt göra värsta awesomeinlägget om att jag ÄNTLIGEN tagit körkort, men nu blev det inte så, så ni får ett tråkigt och vitt inlägg om det.

Eh. Ja. Jag har tagit körkort.

DET ÄR SÅ SKÖNT. Jag gick och nojjade och nojjade och nojjade dag ut och dag in och jag hade på känn att jag inte skulle klara uppkörningen. Körde upp i lördags. Jag var snubbens sista uppkörning för dagen så han var allmänt seg och tråkig och ville väl förmodligen bara komma hem. Men när han sa att jag var godkänd ville jag bara krama honom! Gjorde inte det. Kändes olämpligt...

Det första jag gjorde efter det var att ta bilen till JB och åka till havet. De första metrarna ensam i bilen var helt... konstiga. Det kändes väldigt märkligt att inte ha någon brevid sig som även de hade koll på trafiken och gav pikar då och då när jag gjorde något som kunde förbättras. Så jag njöt hela vägen bort, med nervevade rutor och bajshög musik. Hihihihihihihihiihhiih. Åh, vad allt känns lätt helt plötsligt. Skit samma om jag bara får G i franskan. Det är ETT betyg och jag har fått bra betyg på annat jag inte förväntade få det i. Det är bara franskan kvar nämligen. Mellan mig och mitt sommarlov.

YAY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0