Trött fredag

Sedan onsdags har jag vaknat upp och trott att det varit helg. I morgon när jag vaknar upp kommer jag väl tro att det är onsdag eller något. Dafuq brain?

Sitter och tittar på Men in Black. Första filmen. Har bara sett tvåan innan, typ femhundra gånger (utan att överdriva det minsta). Will Smith är bäst. Han är alltid bäst. Vad han än gör så är han bäst. Faktiskt.

Jag har egentligen ingenting att skriva här just nu. Skolan är rätt så lugn, med prov lite då och då. Jämför man med förra året är det här en dans på rosor. Fast skriver jag det lär det ändras. FML. Det är sådan tur jag har. Förutom skolan så pluggar jag körkortsteori. Yaaay. Det är typ allt jag har att berätta. Just nu.

Det är allt. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0