Buffertdag

Sådär ja. Då var ett prov och en uppsats avklarade! Nu ser jag fram emot inlämningen och ett biologiprov. Det tar lite på krafterna att gå natur. Tro det eller ej, men man vänjer sig faktiskt. Någonstans under de här åren måste jag fått en knäpp, för nu om jag inte har plugg känner jag mig dålig och inte gör någon nytta. Och pluggandet gör liksom inte så mycket nu, det har blivit en del av vardagen hur tragiskt det än må låta. Men det är inte tragiskt. Faktiskt.

Nu sitter jag och väntar på min kära gamla buss som ska ta mig hemåt. Regnet det faller, men det är okej eftersom det fortfarande bara är november.

Kanske trillar in ett inlägg senare, vem vet. Kram!


Kommentarer
Postat av: .

Ställ dig där borta.

2012-11-26 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0