Jag kommer sakna ett skolarbete

Tro det eller ej, men det här skolarbetet sörjer jag att det är klart. Hade gärna haft det framför mig och inte bakom. I och för sig ska jag nu snart inleda bok två, så det är ju inte hela världen att den första boken är slut.
 
Man skulle välja en bok, läsa den och sedan redovisa den i fem olika loggar. Självklart valde jag LOTR och första, alltså The Fellowship of the Ring. Nu är den nästan klarläst och loggarna skrivna. Jag tror jag är lite kär i Tolkien. Hans sätt att skriva på får mig helt handfallen. Åh, så underbart är det.
 
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the Darkness bind them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0