Denna anger... varning för aggressiv Sofie

Vet ni hur vår toalett låter eller? Nej, varför i hela H skulle ni göra det... DEN LÅTER SOM EN FUKIN GAMMAL BAJSMOBIL SOM HADE ETT SÅÅDANT DÄR JÄKLA TINUTUSLJUS PÅ DEN SOM IDIOTER I GRUNDSKOLAN GICVK OCH SPELADE HELA TIDEN FÖR ATT GÖRA FOLK FÖRBANNADE. OKEJ JAG GJORDE DET OCKSÅ MEN DET ÄR INTE POÄNGEN. POÄNGEN ÄR ATT DET LÅTER SOM ATT JAG HAR EXTREM TINITUS. MEN DET ÄR VÅR TOALETT! SERIÖST! VAD VILL DEN?!
 
Jag har läst någonstans att det förlorar effekt om man trycker ner caps och skrikskriver, att man ska trycka på shift för att få ut ilskan ordentligt, och det är fän sant. Puh. Lite lättad nu. Nä, där kom det tillbaka.
 
Vad ska jag klaga på mer då? JO!
 
Jag har värsta supermegaångest för FÖR I H MIN MOBIL BARA FASTNAR HELA TIDEN VAD ÄR PROBLMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okej, det var inte det jag skulle skriva. Jag skulle skriva att jag har värsta supermegaångest för att jag inte pluggar. Skulle pluggat. Men jag pluggar inte. OCH DET ÄR SÄMST. Jag kommer få ig på en grej i svenskan för jag KAN bara inte göra den. Jag förstår inte! DET BARA GÅR INTE! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
OCH det är helg! Vet ni vad helg betyder?! JO ATT DET SNART ÄR MÅNDAG IGEN OCH ATT MAN HAR EN VECKA FULL MED SKOLA IGEN! IGEN! ALLTID. Fast jag tycker om skolan... men ändå. Det ska man inte. Man ska vara arg och bitter och hata allt. Lite som jag är just nu då, fast detta är bara tillfälligt. FAKTISKT.
 
OCH MIN GLASS ÄR SLUT! VAD ÄR PROBLEMET DÄR DÅ?! PROBLEMET ÄR ATT JAG ÅT UPP DEN IGÅR! VARFÖR GJORDE JAG DET!? VARFÖÖÖR!? NÄR JAG KUNDE ÄTIT PÅ DEN IDAG ISTÄLLET!!!!!!!!!!!
 
Nä, nu ska jag medvetet inte plugga bara för att jag redan har supermegaångest. Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0