Solen har tittat fram

God kväll kära tards.

Sommaren har övergått till en underbar höst. Träden sprakar i färgglada kulörer, temperaturen faller och det blir mörkare och mörkare. Detta är mysårstiden, hihi. Så fram med värmeljus, fluffiga tofflor och varm Oboy.

Allt det där plugget belönade sig lite. Igår avklarade jag matteprovet och idag var världen så snäll mot mig att jag fick börja klockan halv 3. Och inte nog med det! I morgon har jag också bara 1 lektion, 45 minuters dessutom, så jag har redan bestämt mig för att det är helg.

Det blir lite klurigt sådär, att veta vad man ska göra efter att ha haft en lång period av pluggande, så ställde mig helt enkelt och lockade håret. För det är sådant jag gör när jag har tid över. Och jag gjorde det liksom helt i "onödan" dessutom eftersom jag ska tvätta håret innan jag träffar människor igen. Äh, jag lockade väl håret för Diesels skull. Så måste det varit.


Kommentarer
Postat av: ChapterKing

Gillas!

2012-10-11 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0