Han var sexigare förr

God dag!
 
Har med glädje studerat min biologibok hela helgen och kan nu allt om citronsyracykeln och ingenting om elektrontransporten. Ack ack, sådant är livet! Hjärnan har ett eget liv ibland.
 
Jag har dessutom varit lite sisådär lagom inaktiv av ingen anledning alls. Tänker att "det HÄR ska jag skriva om, shit pomfritt vad mycket åsikter och tankar jag har om det DÄR!" men så rinner tiden iväg och innan jag vet ordet av så ligger jag i sängen och ska sova. Men nu så skriver jag! Har dessvärre glömt av allt det där intressanta och roliga som jag tänkt skriva om. Det är lite synd.
 
Kan meddela er att jag blivit en sund människa, med sunda tankar och en sund livsstil. Ja, visst låter det aptrist... Men helt uppriktigt nu! Jag har börjat springa. Eller ja, ni som hänger med vet att jag kallar det att lunka. Så jag lunkar. Men det har börjat övergå till ett joggande nu faktiskt, så jag förbättras, och det är roligt! Dessutom tränar jag styrka 2 ggr i veckan. Äter bra gör jag också, om man bortser från mitt chipsätande då och då. Och så är jag glad. Vet inte om det beror på att jag äntligen börjat tycka att gymnasiet är roligt eller om det helt enkelt beror på det alla hela tiden sagt till mig - man blir gladare om man börjar motionera för då mår kroppen bra.
 
Nu ska jag äta dum fisk och slänga mig i soffan. Upprepade gånger. Hehe.
 
Här får ni en bild på min pojk i typ... åttan. Sexig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0