Ja men tjena

Alltså... den där känslan man får när man inser att man suttit och gjort en jobbig (JOBBIG!) läxa till i morgon som man inte ens behöver göra  för att man inte kommer vara där... Den där känslan... Den är riktigt förjäklig alltså...
 Liksom, vad gör jag med mitt liv? Jag kan ju lika gärna gå runt och städa huset nu när jag ändå är igång.
 
Sitter och äter flingor, vilket märkligt många nu vet för har blivit spammad "Vad gör du?" av märkligt många personer de senaste fem minutrarna... De är i maskopi... JAG ÄLSKAR DET ORDET.
 
Ojsan... började redigera en bild i ps så det här inlägget bara låg här. Nåja, ska väl lämna datorns värld för tillfället.
 
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0