Köra bil är kul

God kväll!

Sitter i bilen på en parkering och väntar på att bror ska anlända med buss. Han har börjat natur och en av de första sakerna hans klass gör är att åka till ett tivoli i Köpenhamn för att göra lite tester i fysik och ha kul. Fml. Vi fick göra... Åka... Börja jobba redan första veckan. Yay!

Egentligen ska han byta till teknik, men jag antar att hans evil plan var att helt enkelt åka med till Köpenhamn innan bytet. Smart bror jag har! Om så är fallet.

Nu ska jag vara sneaky sneaky och spionera på hans klass och se vad för folk det går i hans nuvarande klass. Hehe. Och döma dem i tystnad och sådant.


Kommentarer
Postat av: le car

Och det är kul att du kör mig, Sofie.

2012-09-05 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0