Produktiva Sofie

Det svider över hela mina armar och bröst. Uh. Glömde att jag är nära på albino och inte kan sitta ute i det svala solskenet i mer än en timma. Kul. Tur att det ska bli molnigt och regnigt de kommande dagarna så att jag inte gör om samma misstag. För jag har en förmåga att inte lära mig. Det bara blir så.
 
Jag slår hela tiden nya pluggrekord. Jätteroligt, tack jag vet. Satt i alla fall hela fredagen med plugg upp över öronen. Slutade klockan midnatt! Det ni. Kände mig faktiskt väldigt duktig efteråt. Och så pluggade jag hela gårdagen också. Fick ett sms från en klasskompis idag som ursäktade sig att hans del av ett religionsarbete inte blivit klart föränn nu och då slog det mig: JUST DET VI HAR REDOVISNING. Så nu har jag suttit och gjort i ordning en powerpoint och sammanställt all info. Det blir prima bananer.
 
Det luktar som något fisit här... och jag är ensam... och det var inte jag... bör jag bli rädd? Diesel?
 
Nu ska jag slänga ihop lite svenskatal och sedan upp och träna. Fän vad produktiv jag har blivit.
 
Förresten har blogg.se-appen lagt av, så jag kan inte längre lägga upp bilder från mobilen på det sättet. Försökt ett tiotal gånger, men det fungerar inte. Segt. Annars hade ni fått bilder hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0