Bara snön som saknas nu

Första december. Första dagen på den magiska månaden. Mm, som jag myser! Första advent började med mysffukost framför julkalendern. Klart man ser den liksom, man är aldrig för gammal för julkalender. Sedan blev det julmarknad där min bror stod och sålde med sitt UF-företag. Svinkallt. Blåsten gick rakt igenom mig.

Efter lite holländskt julfirande (inte riktigt, men nästan) åkte jag hem och glaserade pepparkakor. Shit, vilken julig dag det råkade bli. Egentligen var mysfrukosten det enda juliga jag hade i tankarna från början, men allt gick uppenbarligen i samma tema, haha. Inte mig emot!


Bror min sa för övrigt till mig att jag målar getterna fel. Munnen ska visst inte vara där, då ser det ut som den har en näsa.


Nehe tänkte jag och målade annorlunda på nästa. Dat haka. Så snyggt. Tycker faktiskt det blev en klar förbättring. Tack, Johan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0