Det var så verkligt

Drömde hemskaste drömmen i natt. Egentligen var det nog tre drömmar som i en följetong efter att jag vaknat och somnat om två gånger. Drömmen handlade i stort sett om att jorden skulle gå under. Forskarna hade upptäckt med säkerhet att jorden skulle förstöras i någon av dagarna nu. Fatta ångesten att veta att i morgon dör jag. Alla jag älskar dör. Och ingenting jag gör kan hindra det.

Hur som helst vaknade jag och jade väldigt vårt att skilja på dröm och verklighet. Agerade nämligen väldigt "verkligt" i drömmen och ville fråga extra om det faktiskt var sant, men min pappa förklarade gång på gång att forskare med säkerhet fastställt att det var så.

Så när jag slutligen vaknade och upptäckte att nu har nog Tim gått upp messade jag honom. Haha, nu i efterhand ser det så fult ut, men jag var fullt seriös med min fråga.



Tur att han var säker på sin sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0