Snart är det julafton OMGOMGOMG

YES. Nu är det äntligen pyntat och fint här hemma. Jag har fått upp en fin liten gran vid fotändan på min säng, Diesel har sin egen ute i allrummet (som alltså ligger nedslängd på golvet med pyntet lite varstans) och så har vi även klätt den riktiga granen i vardagsrummet. Guld och vitt. Får ta kort med systemkameran och visa er. Det saknas glitter högst upp så det måste vi fixa först.
 
Lade över alla iPhone-bilder på datorn igår. Hade kanske runt 500 st. Minst. 600 kanske. Hur som helst har jag nu bara 66. Så skönt. Känns otroligt lite jämfört med hur många jag hade förut.
 
Här får ni en vacker mobilbild från när vi firade mormor. Jag och kusinen fascinerades av de små kaviartuberna som fanns till frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0