Det är sådant här man gör

God dag.
 
Sov till halv tio idag, vilket egentligen inte är jättesent, men om man jämför med alla andra tomtar som får gå upp halv sju för att hinna till skolan så var det rätt gött. Själv är jag hemma, tablettknaprande och glad.
 
Slog mig nyss att det var längesedan jag spelade Sims. Så det ska jag fortsätta göra. I ettan gjorde jag några av mina nya klasskompisar som jag kommit lite närmre, satte alla i ett stort hus och försökte bygga upp relationer såsom jag trodde de skulle bli, så jag håller tummarna för att de alla finns kvar så att jag kan jämföra nu! Hihi. Sims är roligt ändå. Man känner sig som en gud. Jag var dock alltid för mesig, och tyckte för synd om mina simmar för att kunna ta bort dörrar från rum de var i, omge dem med vatten, ta bort stegen när de hoppat i poolen och så vidare. Likadant med mina gosedjur som mindre. Man var tvungen att ta hand om dem! Annars kanske de blev ledsna och avundsjuka på varandra.
 
Hm. Okej. Nu slutar jag skriva. TJARÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0