HELG

Det värker i hela kroppen av den underbara träningsvärken, har suttit i soffan i de tre timmar jag varit vaken och har inget som helst pluggande att ta itu med den här helgen; vilken otroligt härlig lördag jag kommer ha.
 
Efter att ha fått stressgöra det sista av läxorna och inlämningarna nu i slutet av lovet känns det som en riktig befrielse att kliva ur pluggskorna och bara ta det lugnt. Ni som går linjer där ni knappt får läxor och sällan har prov får aldrig känna den här befrielsen. Det är lite synd. Den är faktiskt rätt go. Åtminstone om man faktiskt har gjort allt det där som man skulle göra och inte bara skitit i det, då känner man sig så nöjd med sig själv och kan verkligen unna sig allt! Allt!
 
Så idag planerar jag att inte göra någonting. Ingenting krävande åtminstone. Vill typ ta ett bad, göra ansiktsmask och se på film hela kvällen, men jag klassar inte det som någonting ansträngande.
 
 
 
 
Nej, men tjenare. Fastnade i "den där" delen av youtube igen och satt och lyssnade på epic rap battles. Nu kom jag helt av mig. Ni får en av de jag kollade på i stället. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0